Ro Ru
Catalog

Coșul dvs

Close

Nu sunt produse

Principal Livrare și ridicare comenzi

Livrare și ridicare comenzi

Condiții de livrare

  • Livrarea produselor se efectuează până la scară sau porțile casei.
  • Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu poate fi făcută la solicitarea clientului, contra plată.

Costul  serviciului de livrare

Tip livrare  Preț Chișinău Preț suburbia Chișinău >15-30 km Preț Bălți Preț suburbia Bălți >15 km

Preț regiuni

STANDARD  
*Livrare în termen de 3 zile, comenzi  în sumă <= 2000 lei

100 lei 150 lei gratuit gratuit conform distanței tur-retur până la adresa de livrare: 7 lei/ km

STANDARD +
*Livrare în termen de 3 zile, comenzi sumă de la 2000 lei

gratuit 100 gratuit gratuit conform distanței tur-retur până la adresa de livrare: 7 lei/ km

EXPRES
*Livrare în termen de 1 zi, comenzi în sumă <= 2000 lei 

150 lei 250 lei 100 lei 100 lei

Taxa de urgență:

100 lei +7 lei/ km

EXPRES + 
*Livrare în termen de 1 zi, comenzi în sumă de la 2000 lei

100 lei 150 lei 50 lei 50 lei

Taxa de urgență:

50 lei +7 lei/ km
Comanda minima pentru livrare 250 lei
Serviciul de ridicare la etaj pe scări sau de la poarta casei 
  • Prețul minimal pentru ridicarea unui produs de dimensiuni mari, pe scări, până la etajul 3 (inclusiv) constituie 100 lei. Pentru următoarele etaje, începând cu etajul 4: 20 lei pentru fiecare etaj.
  • Dacă există ascensor funcțional, ridicarea este gratuită, se achită doar pentru transportarea până la ascensor: 50 lei
  • Ajutarea curierului de către client la ridicare, micșorează prețul cu -50%.

Termeni de Livrare

  • Comenzile se livrează de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 18:00, sâmbătă în intervalul 08:00 - 14:00.
  • Comenzile plasate duminica sau în zile de sărbătoare vor fi procesate și transmise spre livrare luni sau următoarea zi de lucru.
  • În dependență de urgența livrării, puteți alege livrare STANDARD – în decurs de 3 zile sau EXPRES – în decurs de 1 zi de la plasarea comenzii.
  • La confirmarea comenzii, operatorul vă va informa despre termenul de livrare a comenzii dumneavoastră.
  • Costurile pentru serviciul de livrare pot varia în funcție de distanță și de tipul de livrare solicitat.
  • Nu se livrează marfa repetat, gratuit, în cazul în care clientul lipsește de la locul livrării și ora stabilită anterior.

Cumpărătorul este obligat:

  • Să ofere informație corectă cu privire la nume, telefon și adresa de livrare la plasarea comenzii sau operatorului de comenzi.
  • Să se asigure că este disponibil să primească comanda în termenul stabilit.
  • Dacă, din anumite motive neprevăzute, nu este disponibil să recepționeze comanda, să anunțe cât mai curând operatorul de comenzi.
  • Să asigure accesul la scară sau în curte, dacă este necesar. Pentru produse de dimensiuni mari, să asigure că intrarea va permite trecerea la locul de destinație.
  • În cazul în care va avea nevoie de ajutor pentru ridicare la etaj sau de la poartă până la locul de amplasare, să informeze din timp operatorul.
  • La primire, în prezența curierului, să verifice produsul, integritatea acestuia, prezența certificatului de garanție și să semneze bonul de livrare.
  • Să achite produsul achiziționat și costul serviciilor de livrare, conform bonului fiscal.
  • Să achite serviciul de ridicare la etaj sau transportare la locul de destinație suplimentar, dacă acest serviciu nu a fost solicitat în prealabil prin operatorul de comenzi, dar a fost prestat la fața locului în timpul livrării.

Produs defect sau neconform

  • Dacă la recepția produsului clientul constată o problemă, curierul are obligația să noteze detaliile și să comunice imediat problema către operatorul de comenzi.
  • Returul  se va efectua conform Politicii de retur.
  • Refuzul de a recepționa comanda.
  • Dacă produsul a fost achitat online sau plătit în avans, atunci se efectuează returul conform politicii de retur.
  • Dacă produsul nu a fost achitat, atunci comanda se anulează.

Documentele de însoțire a mărfurilor sunt:

  1. Bonul de casă (în cazul achitării în numerar), sau factura aferentă cumpărăturii
  2. Talonul de garanție (pentru produsele care sunt însoțite de acesta)
  3. Actul de livrare a mărfurilor.

Atenție:

Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer adițional alte plăți, nespecificate în aceste condiții, sau dacă comit careva încălcări, ori dau dovadă de un comportament necorespunzător, sau pentru orice alte observații, nu ezitați să contactați Centrul de suport pentru clienți: 022-401-301.

Vă mulțumim!

ICS EUROTERM GROUP SRL

  • or. Chișinău,
    str. M. Sadoveanu 4/10
  • (+373) 68-401-301 (+373) 22-401-301
  • euroterm@euroterm.md
  • RECHIZITE BANCARE

    IDNO: 1011600036385                                                         

    Cod TVA: 0404399
    Banca Comercială «FINCOMBANK» S.A., fil.2,
    c/b FTMDMD2X847
    IBAN MD74FT222490200000439498