Ro Ru
Catalog

Coșul dvs

Close

Nu sunt produse

Principal Politica reclamații

Politica reclamații

Politica EUROTERM privind primirea și soluționarea reclamațiilor

1. Scop și domeniu de aplicare

Această Politică stabilește mecanismele interne prin care EUROTERM recepționează, înregistrează, investighează și răspunde tuturor reclamațiilor formulate de clienți sau vizitatori („Reclamanți”) cu privire la produsele, serviciile sau interacțiunile cu personalul nostru. Documentul se aplică tuturor subdiviziunilor companiei, indiferent de canalul prin care sesizarea este depusă.

2. Definiții de bază

Reclamație – sesizare scrisă ori verbală prin care Reclaman­tul își exprimă nemulțumirea legată de un produs, serviciu sau de modul de deservire;

Reclamant – persoană fizică sau juridică ce depune o reclamație;

Termen de soluționare – perioadă în care EUROTERM analizează sesizarea și transmite răspunsul final;

Clasare – încetarea examinării unei reclamații care nu conține date obligatorii de identificare ori când pretenția nu intră în sfera de competență EUROTERM.

3. Canale de depunere

Reclamațiile pot fi transmise prin oricare dintre următoarele modalități:

  • Telefon Serviciu Clienți: 022 401 301 / 068 401 301

                                                  L-V 09:00-18:00, S 09:00-16:00

  • Prin poștă, la adresa: mun. Chișinău, str. M. Sadoveanu 4/10
  • La sediu / showroom: Adresa de mai sus, conform programului magazinului
  • Cererile prealabile pot fi depuse online, la adresa e-mail: euroterm@euroterm.md

4. Conținutul minim al unei reclamații

  • Nume, prenume (denumire firmă) și date de contact;
  • Descriere clară a problemei: produs/serviciu, număr comandă, angajat implicat etc.;
  • Data evenimentului reclamat;
  • Documente-suport (copie factură, fotografie, dovadă plată ș.a.);
  • Semnătură olografă (pentru documentele pe hârtie) sau semnătură electronică calificată (pentru e-mail când se solicită date confidențiale).

Reclamațiile anonime ori cele care nu permit identificarea reclamantului sunt clasate cu mențiunea „DATE INSUFICIENTE”.

5. Termene de răspuns

Standard – răspuns final în cel mult 14 zile calendaristice de la data înregistrării.

Extins – dacă situația necesită analize suplimentare (ex. expertize tehnice, informații externe), EUROTERM trimite un răspuns provizoriu înainte de expirarea termenului standard, indicând motivul și noul termen, care nu poate depăși 30 de zile calendaristice.

6. Comunicarea răspunsului

E-mail, scrisoare, telefon, în funcție de opțiunea reclamantului

7. Căi de contestare externe

Dacă reclamantul consideră răspunsul EUROTERM nesatisfăcător, se poate adresa:

Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor

Adresa: mun. Chișinău, str. V. Alecsandri 78

Telefonul consumatorului:

022 51 51 51 (apelabil din orice rețea fixă sau mobilă la tarif normal)

080 028 028 (apelabil din raioanele Republicii Moldova în rețeaua fixă Moldtelecom cu tarif gratuit)

E-mail: consumator@apc.gov.m

Depunere petiție on-line

Instanțele judecătorești competente, conform procedurii civile.

8. Confidențialitate și protecția datelor

Datele personale furnizate în reclamații sunt prelucrate exclusiv pentru scopul gestionării sesizării, în concordanță cu Legea nr. 133/2011 și Politica internă de confidențialitate EUROTERM.

9. Intrare în vigoare și revizuire

Prezenta Politică intră în vigoare la data publicării pe www.euroterm.md și se revizuiește anual sau ori de câte ori intervin modificări legislative relevante.

ICS EUROTERM GROUP SRL

  • or. Chișinău,
    str. M. Sadoveanu 4/10
  • (+373) 68-401-301 (+373) 22-401-301
  • euroterm@euroterm.md
  • RECHIZITE BANCARE

    IDNO: 1011600036385                                                         

    Cod TVA: 0404399
    Banca Comercială «FINCOMBANK» S.A., fil.2,
    c/b FTMDMD2X847
    IBAN MD74FT222490200000439498